Bakgrunn

FB

torsdag 9. januar 2014

Dekovifte


Jeg synes alltid det blir så tomt i vinduene etter man tar bort julepynt, og da stjernene som hang her i hele adventstiden. Så da prøver man å finne en løsning på det og i dette tilfellet ble den løsningen 2 små "dekovifter" fra Søstrene Grene.


De er flate når man kjøper de, så bretter man de ut og fester med tape eller binders og henger de opp. Jeg hengte de i hvite sløyfebånd (også fra Søstrene Grene) og vips så ble det en enkel dekor i vinduet.

To store henger i vinduet og en enda mindre henger på skuffen på det fine skapet på kjøkkenet. 

1 kommentar:

  1. Jeg er helt enig med deg, det blir ofte veeeeeeeeldig tomt når man tar ned pynten. :P
    Dette var en fin løsning! :D

    Ha en fin uke :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.