Bakgrunn

FB

tirsdag 7. januar 2014

Sesongpremiere

I kveld klokken 20:00 er det sesongpremiere på Tid For Hjem på Tv 2. 


Jeg ser ikke veldig mye tv, men det jeg ser er stort sett programmer om hus og hjem som Sinnasnekkeren og Tid For Hjem. Tid For Hjem er min absolutte favoritt av alle programmer som pusser opp er altså Tid For Hjem. Som ikveld har premiere på sin 10 sesong.

I kveldens episode møter vi Amalie og hennes families kjøkken som trenger å renoveres.

For å besøke Facebooksiden til programmet trykk -her-
For å se klipp fra serien tidligere trykk -her- for å komme til Tv2 sine nettsider.

(Jeg skrev visst et lignende innlegg akkurat for ett år siden da det også var premiere tid for programmet.)

Det er nå faktisk kun ti minutter igjen til det begynner, så benk deg foran tv'en og kos deg!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.