Bakgrunn

FB

tirsdag 14. januar 2014

Nytt i kjøkkenhylla

De fine dekoviftene som jeg kjøpte på Søstrene Grene og skrev om i - dette - innlegget kjøpte jeg også i et miniformat. Det hang jeg på en skuff på Lille My vegghylla mi som jeg er så glad i.

Jeg har byttet ut litt av det som stod inni der og nå etter jul, satte blandt andre ut de små skålene/t-lyskoppene som før har stått i stua. Jeg synes stilen på de passet fint der ute.


På den andre skuffen henger en stjerne som kom hjem fra barnehagen før jul. Den har de laget på avdelingen til datteren min på 4 og er laget i en blanding med  blandt annet maisennamel.

Over hylla henger en lyslenke med stjerner på fra Nille som jeg tenner lys i når mørket faller på.


En av de tingene som jeg setter mest pris på som står i hylla er denne skjønne lille vasen med perlelenke rundt. Den har samme herlige lille fireåring perla og vi fikk den i julegave. Hun var så stolt og fornøyd med å vise den frem. Ser den for meg med en liten bukett med markblomster plukket til våren og sommeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.