Bakgrunn

FB

torsdag 2. januar 2014

Fugl på kjøkkenet


Heldigvis ikke en som har trengt seg inn og ikke er velkommen. Denne står helt i ro og er i porselen....

Etter at jeg malte og hengte opp det lille fuglehuset i tre på kjøkkenet i sommer så har jeg tenkt at jeg måtte jo få en fugl til å sitte på pinnen utenfor. Når det nærma seg jul tenkte jeg at det måtte jo være noe jeg kunne finne i julepynt i butikkene.

Som sagt så gjort!


Så en liten hvit porselens fugl med hvit fjær sitter utenfor huset og synger nå. 
Artig og litt annerledes dekor synes jeg.

Og selv om det er kjøpt som julepynt så skal den her få stå fremme hele året. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.