Bakgrunn

FB

torsdag 15. desember 2011

5 ting du IKKE vil ha i huset ditt!!

Som medlem av nettstedet Babyverden og deltaker på forumet, blir man ofte inspirert av diskusjoner som utspiller seg der inne.

Her er link til diskusjonen:
http://www.babyverden.no/Forum/Generell-diskusjon/Generelt/Hvilke-fem-ting-kunne-du-aldri-ha-hatt-i-ditt-hjem/1508148T/

Jeg har mange ting jeg aldri vil ha i mitt hjem, så jeg klarer ikke komme med bare 5 ting.

Her er min liste:

Ubehandla furumøbler:

De kan bli veldig fine om de blir malt, men slik som de står nå så er det nei-nei.

Stasjonær datamaskin i stua:



Recliner i sort skinn, ala Joey og Chandler.


Det er litt bedre om den er i stoff, men tror ikke jeg ville hatt det i hus likevel.

Massive store sofaer i sort glinsende skinn

Bombay møbler, alle typer. Både stuebord, spisebord, konsollbord, kister+++


Panelgardiner:

Utstoppa dyr:



Svære høytalere i stua:


Veggord:



Skilt overalt med diverse tekster:




Dekkplater til komfyr:



Hjørne/kjøkkenhylle i stål:


Vegg til vegg teppe:



Katteklatrestativ (ikke det at jeg har eller skal ha katt heller)



Det er sikkert mye mer, men det er det jeg kommer på i øyeblikket!



1 kommentar:

  1. Moro å lese bloggen din, har bladd meg litt tilbake nå, og du skriver veldig bra =D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.