Bakgrunn

FB

onsdag 14. desember 2011

Kremmerhuset

Jeg har et slikt hus stående i stuen min. Jeg er veldig glad i det, mitt kommer fra Kremmerhuset og er kjøpt for en tid tilbake.




Jeg skulle inn på nettbutikken deres når for å se om jeg fant det enda, men der var det så mye fint at jeg kjente kredittkortet ropte på meg. Men nei, i disse juletider stod jeg mot og handla ikke noenting. Så man kan hvis man vil. Har du lyst å handle litt, eller bare drømme deg vekk ta en titt da vel. Kremmerhuset.

Tar med et par ting jeg ville kjøpt hvis jeg var millionær, eller bare hadde litt ekstra penger. Dere er ekstra heldige om dere handler nå tilogmed 18 desember, for da er det gratis frakt på alle varer. Skal det være julegaver som skal komme frem før jul må en bestille før 16 desember, men altså 2 dager på dere.

Putetrekk:







Jeg har to som er nesten helt like som disse. Mine kommer fra Perfect Home og ble kjøpt for to år siden. Jeg har også sett nesten like på Skeidar.

De lukter kjempegodt og er deilig å ha på et gjesterom, gjestetoalett eller bad.


Jeg vet også at mange kjøper skilt og bokstaver på Kremmerhuset. Jeg har ikke den stilen i hjemmet vårt så det er ikke en favoritt her. Mange av varene på Kremmerhuset er hvitstil og shabby chic, en stil som jeg ikke har. Men det er det samme som mange andre interiørbutikker "den som leter finner" For det må man nesten gjøre også når en ikke slavisk følger en stil.

Men husk altså gratis frakt på alt tilogmed 18 desember. De har også endel varer som er redusert pris på i nettbutikken, som ikke gjelder i butikk!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.