Bakgrunn

FB

torsdag 14. februar 2013

Blå vimpelrekke

jenterommet til lille prinsesse på snart 4 år har det i lengre tid hengt en vimpelrekke med vimpler med Hello Kitty på. Den er kjøpt hos en selger på Epla for lang tid siden. Jeg trodde i mitt hode at guttungen ikke ville ha noe slik, men det har han virkelig hatt ett ønske om likevel. Det er ikke bare en gang har han spurt om han kunne få en slik i blå.  


Så var det å prøve å jakte på det da, men det måtte jo ikke være for jentete i stilen. Jeg kikka på sider på nettet, blogger som syr og Epla såklart. Men ingenting som var passende hverken i farger eller stil fant jeg. Helt til jeg fikk tips om at man kunne finne også dette på Ebay. Som sagt så gjort og det tok ikke lang tid før jeg kom over disse

Så for 70 kroner med frakt kom de hjem til meg. Det tok 8 dager før de var i postkassa og klar for å henge opp. Det er rett nok bare stoff på en side, altså ikke dobbelt stoff slik de på jenterommet er. Men til den prisen funker det fint- de skal jo uansett bare henge der til pynt. 

Så var de ikke fine?

Er DU på jakt etter lignende anbefaler jeg selvfølgelig Ebay til dette også. Det du trenger søke på er "fabric bunting" og du får et stort utvalg av vimpelrekker i alle slags farger. 

Denne er 12 ft som tilsvarer 3,6 meter, men de finnes nok i ulike lengder og priser også på Ebay.



1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.