Bakgrunn

FB

torsdag 21. februar 2013

Tusen takk!!


En liten stund før jul fikk jeg en hyggelig kommentar på et innlegg om at jeg hadde vunnet en Giveaway på en blogg. Bloggen var Vimså sin og idag kom premien.

På lappen stod det forklaringer om hvorfor gaven var sen som var virkelig forståelige, og hun ikke håpet jeg var for skuffet. Jeg på min side må jo helt ærlig innrømme at jeg hadde glemt det av at jeg vant. Så det kom veldig overraskende da det kom en hentelapp på Posten som jeg overhodet ikke ante hva var.

Så dro spent til post-i-butikk idag og hentet. Dama bak disken lurte på hva det var og hvilken størrelse. Jeg måtte helt ærlig si at det visste jeg ikke, det hele kom som en stor overaskelse.

Så jeg får lage dette innlegget for å takke Vimså for dagens overraskelse. Tusen tusen takk for den fine skålen og uglen som visstnok er en julepynt. Men ikke sikkert den blir lagt vekk i ti måneder for å vente på neste jul, for den var ikke så veldig "julete" av seg.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.