Bakgrunn

FB

fredag 23. august 2013

Jenterommet

Jeg hadde en skikkelig vask og rydding på jenterommet her en dag, og tok nye bilder av tingene der inne.


1. Expedithylle fra Ikea med leker og bamser i. De to nederste hyllene har myke bokser til å ha myke leker i og er egentlig stapp fulle. Planen er å få ei hvit Billy hylle her istedet så får mer oppbevaring, plass til bøker og noe pynteting.

2. Inni hjørnet henger det en sommerfugl girlander fra Ellos som jeg er veldig fornøyd med. Det er flere steder med sommerfugldekor på rommet og synes det er kjempefint.

3. Det kjempefine dukkeskapet fra Sebra står ved siden av sengen og er stapp full av dukkeklær. Det fungerer også som nattbord til tider.  

4. Det fine blomsterteppet i rosa har hun hatt på gulvet så lenge vi har bodd her. Det fikk hun i gave fra mormor og er kjøpt på Skeidar

5. Klistremerker med blomster på er flere steder i rommet, disse er kjøpt billig på Ebay.

6. Dukkesengen som min far laget til meg da jeg var liten jente er i flittig bruk.

7. Lerrettet til hårspenner som jeg har laget selv og er veldig fornøyd med.

8. To sommerfuglknagger som henger på veggen. 

Jeg er kjempefornøyd med rommet og jenta er veldig glad i leke der oppe. Mangler nok bare å få ei høyere hylle til leker og diverse så det ikke blir så fullt alle andre steder.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.