Bakgrunn

FB

torsdag 22. august 2013

Selges!

Høsten er sammen med våren en tid for å rydde i skuffer og skap og gjøre plass til nytt. I det minste er det sånn for meg. (Men når jeg tenker meg om rydder jeg i grunnen hele året, føler meg lettere til sinns og blir glad av det) Enten det gjelder å rydde i garderoben og klær eller sko til ny sesong, eller interiør. Jeg har et par ting som jeg synes er for fine til å gis vekk eller kastes. Derfor skriver jeg dette innlegget for å høre om noen vil være interessert i å kjøpe. 


Her er det meste nytt og ubrukt. Noe er feilkjøp og noe som ikke passet inn her, eller som jeg har mye av.

Designers story lykter, utebelysning,  alessi tannpirkeholder, helt ny ubrukt veske, små telysestaker og dekorkvist med lys.

Ser du noe av interesse send meg en epost: frokenhege@gmail.com så finner vi ut av det sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.