Bakgrunn

FB

fredag 30. august 2013

Siste Augusthelg!


Eller bare nesten ettersom det er September allerede på søndag!

Sommeren er definitivt over, det har jeg prøvd å forklare mine små håpefulle hver dag i ei uke, siden de ønsker å gå i kortermet og shorts i barnehagen enda. Og hvorfor vi må vente nesten et helt år før vi finner frem badebassenget til å ha på terrassen igjen!

September er høst og den er her nå. Men høst er koselig det også, selv om det ikke er sommervær så kan det være fint vær om høsten også. Hvis det da ikke regner hver dag i ei uke som jeg føler det ofte kan gjøre på disse kanter av landet.



Og siden det er fredag idag så slenger jeg på en

også fra meg. Her skal helgen som vanlig brukes på ungene men også til å treffe familie som vi ikke ser så ofte.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.