Bakgrunn

FB

søndag 22. september 2013

Corokia

Da har jeg og fått "bloggbusken" i hus. Snakker nemlig om Corokiaplanten, som jeg ikke er den eneste bloggeren som har falt for. Og spør du meg er jo ikke det så veldig rart, for kulere plante enn dette skal du lete lenge etter.


Var den ikke stilig?

Jeg har valgt å plassere den lyst men ikke i sol og oppi den vakre Alve vasen fra Wik og Walsøe. Der passet den utrolig godt synes jeg og både planten og vasen kom virkelig til sin rett.

Tips om stell mottas med takk, håper den kan vare ei stund i mitt hus.

1 kommentar:

  1. Herlig plante - og de Alvevasene er bare så utrolig fine ;-)

    Ha en super høstkveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.