Bakgrunn

FB

mandag 16. september 2013

Kjøkkengardiner

Endelig  ble gardinene hengt opp i rett størrelse, det ser noe mer helhetlig ut nå ja. Ikke noen glipper og det dekker hele vinduet oppe. Men jeg ser på bildene at jeg må finne en løsning eller noe å legge inni nederste delen av gardina så de ikke henger så mye.

(Beklager mørke bilder, men for å få frem gardinene og ikke alt rundt måtte jeg ta bildene om kvelden)


Gardinene er i grått bomullstoff og kommer fra Ellos. Linken til gardinene finner du -her- De har mange fine farger og velge mellom og ulike størrelser. Jeg synes lilla fargen var utrolig nydelig, men den ville ikke passet inn der ute og jeg ser for meg at jeg veldig fort ville gått lei den fargen. Grått er mer tidløst og noe som passer bedre inn med alt det andre på kjøkkenet og i huset ellers.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.