Bakgrunn

FB

torsdag 26. september 2013

The Fox

Den som bare kunne fått tak i denne puta her da. Den er jo bare såååå fin!


Seeeeeee da!


Og selvfølgelig min uflaks, når Kremmerhuset hadde gratis frakt på alt forrige helg var de tomme og den lå ikke ute på nettsiden engang. Så skuffa når jeg oppdager den igjen der inne nå... :(

Jeg har trålet alle butikker på Kvadrat og Sandnes sentrum for å finne puter med dyreprint. For Nille har visst hatt noen fine, samt Kid. Men Nille er tomme her i byen hvertfall, og Kid har kjørt 50% på nesten hele butikken så der er det ikke å oppdrive heller.

Oppdatert:

Ringt til Kremmerhuset på Kilden som sjekket at de har inne i Stavanger Sentrum. Men dit har ikke jeg muligheten til å dra før neste uke. Krysser fingre for at den enda er tilgjengelig da!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.