Bakgrunn

FB

lørdag 14. september 2013

"Live for the moment"


Jeg er ingen "skiltperson" og synes det fort kan bli for mye med skilt med diverse ordtak og fine ord som skal henge over alt. I gangen har jeg et velkommenskilt hengende på sikringskapet, men det tror jeg er det eneste som er i huset mitt også.


Inntil da, for dette skiltet var så lite og søtt og hadde så fin tekst at jeg måtte bare ha det. Om du derimot lurer på hvor jeg har kjøpt det så må jeg ærlig innrømme at det har jeg glemt. Det ble kjøpt i sommer, bare ikke satt frem og på plass helt enda. Jeg har tilogmed Googla og sett i kvitteringene mine uten å finne løsningen. Men det er fra en interiørbutikk i Sandnes området hvertfall, så mye vet jeg...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.