Bakgrunn

FB

onsdag 4. september 2013

Ryddetid

Jeg har tidligere skrevet flere innlegg om min serviettdille, bland annet -her- og -her- Nå tok jeg faktisk ikke opptelling, men det har sikkert IKKE blitt færre med tiden. Det er en av mine "laster", det skal holde godt å ikke kjøpe nye servietter når jeg finner noen jeg liker. De koster jo så lite pr pakke....

Men i tillegg til å ha supermange servietter har jeg også endel putetrekk som jeg driver og bytter mellom for å endre i interiøret. Innlegg har blitt skrevet om det også før -her- -her- og -her- Ok da, det er enda en "last". Men igjen en veldig fin og billig måte å endre utseende i hjemmet på.

Men var det alt? Neppe... 

For en ting til er lett å bytte ut, og det er løpere. For det er nemlig blitt endel av de også etterhvert. På bildet oppe til høyre kan dere se noen av de jeg har. Det er røde til jul, sorte og hvite, med og uten mønster, noen til å ha ute, noen til advent, og sikkert en for hvert humør jeg er i.


Alle disse tingene oppbevares i en skuff i Malm kommoden min i stuen. Sammen med serviettene er det kubbelys som er fylt opp med nye til "tenne lys sesongen" setter i gang nå på høsten. Det skulle holde ei stund med de som er der nå, ellers er jo ikke Ikea langt borte da det er der de fleste kjøpes inn. 

Andre som har diller på visse ting i interiøret slik som meg?
Eller hva gjør du med gamle løpere og putetrekk?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.