Bakgrunn

FB

lørdag 25. februar 2012

Arme Riddere

Jeg husker så godt denne retten fra jeg var liten. Vi spiste den som regel til kvelds og det var min mamma som var kokk. Jeg kom på den retten igjen en dag spurte henne hvordan det skulle gjøres. Og kjøpte inn loff til anledningen, selv om hun sa det var egentlig best med gammelt brød...

Her finner du en oppskrift som jeg fant på nettet. Jeg brukte bare melk og egg i "røren" og serverte med syltetøy. Prøvde også med kanel ved siden av, men synes syltetøy var best.



Nam nam!

Godt som lunch, kvelds eller frokost kanskje. 

1 kommentar:

  1. Moro å lage ting man husker fra barndommen. Vi lagde arme riddere på heimkunnskapen husker jeg, men jeg var nok ikke vidre begeistret. Litt sær og kresen gitt. hehe

    Du har vunnet en overraskelsespremie på min give away. Send meg en mail med din adresse så skal jeg få sendt den så fort som mulig. tmarneberg@gmail.com

    Ha en flott lørdagskveld!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.