Bakgrunn

FB

torsdag 16. februar 2012

På Ønskelisten!

Den siste tiden har jeg funnet to ting jeg drømmer om å kjøpe til meg selv, men ikke har gjort eller kommer til å gjøre. Kanskje etter bursdagen min til våren?

Fuglehus med nøkkelring fra Favoritsaker. Vi som leser interiørblad har vel alle sett disse flere ganger allerede. Jeg ville helst hatt ett i hvitt hus med hvit nøkkel. Som skal henge i gangen...



Dørskilt i plexiglass. Er mange steder som selger disse, og vet ikke helt hvor jeg isåfall ville bestilt. Men dette er fra dorskilt.no. Jeg ville ha skrevet Familien medfølgene navnet vårt. 



Er sikkert mange andre ting jeg drømmer om, men dette er ting som mulig kommer i hus og. 






2 kommentarer:

  1. www.dittskilt.no :) Litt flere utførelser der! ;)

    SvarSlett
  2. Takk for tipset Rebekka. Skal huskes når det evt blir aktuelt...

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.