Bakgrunn

FB

søndag 26. februar 2012

Fruktpinnsvin!


Må vise frem Fruktpinnsvinet jeg laga til bursdagsfeiring i barnehagen sist uke. Synes alle har med frukt til å lage Smoothie, det synes jeg er litt kjedelig så derfor ble det (også i år) Fruktpinnsvin. Alt skal være av frukt, men jeg drista meg til å sette på en Seigmann på enden.  Det er jo tross alt fruktsmak på de :)

Jeg brukte druer, epler, pærer, banan (med skall) melon og appelsin. Frukten er delt i passende biter og satt på Grillspyd av tre. Så er de stukket inn i en halv honningmelon, andre halvdelen delte jeg opp og brukte på spydet. Jeg hadde sitronsyre over eplene så de ikke ble brune. Og tegna ansikt og skrev navn på melonen.

Stilig og enkelt. Og 4 åringen ble superfornøyd. Snart 3 årig prinsesse skal få likt når hun fyller år til våren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.