Bakgrunn

FB

fredag 24. februar 2012

Ny start?!

Det er fredag idag og tid for å tørke støv og rengjøre huset ellers. Jeg satte alle pyntetingene på stuebordet og skal sette meg ned og se om jeg finner en ny plass til de.


Er vel ikke så vanskelig å se at hvitt og sølv er min stil?


Jeg er så glad i alle tingene som står på dette bordet. Noe nytt og noe gammelt. Noe billig og noe dyrt, men alle tingene betyr veldig mye for meg. Noe har jeg skrevet om i andre innlegg, andre ting har jeg ikke vist i det hele tatt.

Har fått lagt inn bestilling hos Lene Bjerre på lysestakene jeg etterlyste i dette innlegget. Jeg gleder meg til å få de i hus, skal kjøpe to hvite Lene Bjerre lys til å ha oppå. Har sett de selges på Troll i Eske på Maxi i Sandnes.

Nye bilder kommer når jeg har fått tingene på plass igjen, har snudd om et par ganger og er fornøyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.