Bakgrunn

FB

mandag 6. februar 2012

Rom for rom, Vaskerommet

Beste rommet i huset er Vaskerommet. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten. Det å vaske klær på badet er noe herk, ikke minst tørke det der. For det støver jo så mye. Tror dette er rommet i huset med aller mest støv garantert. Men støvsuger så ofte så gjør ikke noe for min del. Bare det å ha dette rommet er gull verdt! Selv om det ikke er så veldig pent, er det veldig praktisk innredet om ikke annet.

Det er lagt varmekabler i første etasje, gang, stue og kjøkken. Men det ene rommet jeg personlig ville hatt varmekabler i er vaskerommet. Men vi bruker ikke varmekabler i de andre rommene siden vi har varmepumpe, men her ville jeg trolig brukt de.



Det er vel rundt 5 kvadrat. Veggen til venstre henger det mange knagger på. To av de henger vinterdressene  til ungene på. Vi har to kasser med brus der inne. Tørkestativ og trapp med to trinn står inntill veggen. Støvsugeren bor også her inne, når den ikke er i bruk (som er veldig ofte!!)


På døren henger denne knaggrekken fra Spar Kjøp med jakker og regnklær på.


Skapet i enden av rommet er fra Ikea, de har ikke likt inne nå- men er i samme stil og prisklasse som dette. Det rommer veldig mye. Sittematter til vi skal på tur, vannkanne, ekstra vaskemidler, filler, blomsterpotter, melke og juice kartoner, barnehagesekkkene til ungene henger på siden. 


Vaskemaskin og tørketrommel i søyle. Kunne aldri levd uten tørketrommel i en familie på 4.


Utslagsvask er også gull verdt. Varmtvannsbereder må en jo også ha, samt et stort skap med plass til mye rengjøringsmidler og kluter.


Jeg har vel gjerne mer vaskemidler og kluter enn andre, men tro meg alt blir brukt!


Denne hendige saken kommer fra Spar Kjøp også. Den er ikke for salg lenger, men den er sammenleggbar og kosta rundt 30 kroner. Et kupp med andre ord. Her blir skittentøy sortert når det ankommer rommet. Sort til venstre, hvitt i midten og farga til høyre. Hvis plass ville jeg helst hatt en til for å sortere de fargene igjen, men det tas fortløpende når det vaskes.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.