Bakgrunn

FB

torsdag 26. juli 2012

Blomsterbøtte


Denne søte bøtten har jeg sett på Obs mange ganger, men nå måtte jeg rett og slett bare kjøpe den. Ellers hadde jeg vel endt opp med at de gikk tom for den og jeg ikke klarte slutte å tenke på den. Nå slipper jeg å tenke på det hvertfall.








Var den ikke rosa og fin?






Ser ganske naturtro og ekte ut med fine blomster og rosa håndtak.

Først var jeg litt usikker på hvor jeg skulle plassere den og hva jeg skulle bruke den til. Bruker jo egentlig å ha det klart for meg allerede før jeg kjøper den, men ikke nå. Dessuten kosta den bare 69 kroner, så om ikke annet kunne den lyse opp tilværelsen når jeg vasker huset.

Men så fikk jeg det over meg at å sortere klær på vaskerommet passer den ypperlig til. Så da ble det så!

Så nå står den oppe på tørketrommelen og har skitne finvask klær oppi. De sorteres i egen vask på 40 grader, ting som ikke er skitne men blitt brukt inntill kroppen. Hovedsaklig lyse topper som er mine, men litt fra mannen sitt ender nok oppi her og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.