Bakgrunn

FB

torsdag 12. juli 2012

Ny skatt!!

Denne vakre blomsterpotten stod og ropte "Hege, kjøp meg!" på LaVida Interiør sist jeg var nede i Sandnes.. Og når den er i sølv så er ikke jeg tung å be.


Var den ikke superdupernydeligvakker?

Den står (kanskje midlertidig, hvem vet) oppå kommoden med en hvit Krysantemum i.


Ikke var den dyr heller, det var jo det beste.

Fint rutemønster i sølv med speil-effekt.

Den kommer fra LisbethDahl, hun lager så utrolig mye fint. Jeg husker jeg var i en Lisbeth Dahl forretning i Ebeltoft i Danmark ifjor og hadde igrunnen lyst å kjøpe med meg nesten alt hjem. Gjorde desverre ikke det da, eller heldigvis- alt ettersom. Men den lille skålen som står ute på toalettet nede i første etasje er der fra.


1 kommentar:

  1. Rålekker! Tenker den blir fin til jul også, med noe spennende oppi:o)

    Koselig blogg du har, som jeg gjerne følger videre;o)
    Heleneklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.