Bakgrunn

FB

lørdag 14. juli 2012

Nye puter

Kid hadde nå i juli kampanje på ta 2, betal for 1 på alle pynteputer. Og siden jeg lengre tid har sikla på en rund pute herfra så måtte jeg jo bare slå til.  Da ble det en rund i hvit og en avlang i lilla.

Før hadde jeg 2 og 2 puter i hver sofa i samme farge. Det vil si at de trekkene jeg har i skuffen har jeg stort sett 4 stykker av. Men så tenkte jeg å sette sammen slik at jeg har forskjellige farger som likevel passer sammen og da ble det slik.


 Det hvit/sortblomstrete trekket er flere år gammelt og kommer fra Søstrene Grene. Den firkanta puten bak ti høyre er hvit med sølvglitter i og kommer fra Princess. Den avlange forran er nyinnkjøpt nå fra Kid og passa veldig fint sammen med de andre.


I 3 seter sofaen er det en lysgrå med glitter også fra Princess, lik som den hvite i den andre sofaen. Den lyse lilla til høyre kommer fra samme sted, og den nye runde puten kommer fra Kid. Den er i hvit med gråbroderte blomster på fremsiden.

Nå er jeg veldig fornøyd med putene og det er en til av tingene som faller på plass i stuen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.