Bakgrunn

FB

torsdag 18. oktober 2012

"Lys" i gangen


Etter at vi fikk gangen hvit og fin kjøpte jeg to metalllykter med hjerter på, skrevet om de i dette innlegget. De er jo beregnet til å ha t-lys i, men siden vi ikke oppholder oss i gangen over tid og man jo skal følge med på tenkte lys tør jeg ikke det. Så de hadde bare blitt stående og aldri kommet lys i.

Inntil jeg kom over disse geniale batteridrevne lysene kom i hus fra La Vida Interiør


Smart ikke sant?

Det er en liten knapp under de skrus på, og vips ble det lys.
Uten sot og uten at man trenger passe så veldig på.

Et kjapt søk på Google finner jeg veldig like på Lampehuset.

Så gjenstår det bare å huske å skru de på når vi får besøk om kveldene...


1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.