Bakgrunn

FB

fredag 12. oktober 2012

Papirtape

I Interiørbloggeverden har denne type tape vært stort lenge, men jeg har ikke hatt før og ikke sett hvor jeg skulle bruke den. Men så kjøpte jeg med meg to ruller fra Kremmerhuset og tenkte at jeg sikkert fikk brukt de til noe hjemme.

De har ligget en stund, men så kom jeg på hva de kunne brukes til


 To ruller, en med mønster i blått og en i lys rosa.




















Jeg har brukt den til å henge opp et maleri 3 åringen har kommet hjem med fra barnehagen. Og siden det var i røde toner brukte jeg den lyse tapen.


Jeg tenker på enda fler bruksområder og har kjøpt flere taper på Ebay for å ha noe å velge i. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.