Bakgrunn

FB

tirsdag 9. oktober 2012

Minner og Giveaway!


Minner om min Giveaway som trekkes om få dager, mandag den 15 Oktober.
Trykk her for å delta om du ikke allerede har gjort det. 

Sykdom har inntatt heimen så formen er litt skrantende på store og små, blir mest å kikke innom blogger via mobilen i en ledig stund i horisontalen på sofaen. Men en liten shoppingrunde ble idag inntatt med min mor som har vært på besøk de siste dagene. Blandt annet ble Søstrene Grene igjen besøkt, får ikke sagt nok hvor kjekt jeg synes at de er kommet til Interiørbyen Sandnes. 


Kom hjem med to små esker til så nå er det orden og system i hylla. Endelig bra system på kvitteringer og papir i stuen, før de settes videre i permer og mapper på kontoret. 

Resten av dagen og kvelden har blitt tilbragt på sofaen i horisontalen med Interiørblader, varm drikke og fjernkontrollen. Sinnasnekkeren på TVNorge var idag, noe av det kjekkeste å se på tv. Ikke mye jeg ser på tv for tiden, men dette er ett av programmene jeg må ha med meg. 

Dere får ha en god bloggkveld videre, jeg skal snart kaste inn håndkle og legge meg med min dårlige form og håpe på en bedre dag imorgen.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.