Bakgrunn

FB

fredag 23. mars 2012

Fredagssyssel

Etter å ha brukt formiddagen på å vaske huset (som altid gjøres før helgen hjemme hos oss) så var det tid for en god dusj. Etterpå var det å stelle og gjøre seg klar for å reise å handle mat. Samt litt smådiverse shopping likevel, og det sier man jo aldri neitakk til....

Jeg var innom Nille og kom over nye pyntesommerfugler i en knæsj turkisfarge. Så tenkte jeg at jeg måtte ha en pakke fordi da kunne jeg fikse opp igjen bjørkehjertet mitt som henger utenfor.

Og når slike ting dukker opp i hodet gjelder det å handle og gjøre det med en gang. Så etter at tre fulle poser mat for neste uke var plassert i kjøleskap og skap bar det ut. Gjorde det jo ikke verre at det var sol fra skyfri blå himmel ute og deilig tempratur.


Ble det ikke fint med litt farge forran huset da?


Slik såg bjørkehjertet ut før med hvite sommerfugler på.


Kunne ikke gå forbi påskeliljer i potte på Rema 1000 til 9 kroner. Nå ble det vårstemning inne også. Får håpe de springer ut fort, siden vi skal bort i påsken ville det være dumt om de var på sitt fineste akkurat da.

Ønsker alle blogglesere og alle andre en nydelig helg over hele landet, uansett om du har snø eller full vår som her i Sandnes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.