Bakgrunn

FB

torsdag 1. mars 2012

Kenwood Major

Jeg er ingen kokk og heller ingen baker. Selv om jeg har 1 år på Baker og Konditorlinjen. Ei er jeg heller den perfekte husmor som baker egne brød eller disker opp med kaker tidt og ofte. Men jeg elsker min Kenwood Kjøkkenmaskin.

Jeg har desverre så lite kjøkken at den ikke har plass på benken, men står inni et skap. Men likevel lett tilgjengelig. Der vi bodde før stod den oppå kjøleskapet og jeg klarte ikke få den ned uten hjelp av min mann på 2 meter. Det vil med andre ord si at den ikke var så veldig mye brukt. Men nå er den lettere tilgjengelig og er en god følgesvenn når jeg først slår til på kjøkkenet.


Den har to boller, 3 visper til ulike formål og kjøttkvern. Er også med en hurtigmikser til bruk oppå maskinen.
(De to sistnevnte har jeg aldri brukt, kjøttkverndelene har enda papir på tror jeg) 


Noe av det beste er jo trekket som min mor har sydd til den. Det er i lerretstoff og lett å tørke av. Samt at siden den står inni et skap står den mer beskytta for andre ting som skal inn og ut av det skapet.

Jeg ville aldri hatt noen annen kjøkkenmaskin, men er ikke sikker på om jeg ville brukt så mange penger på å kjøpe en selv. De koster jo endel tusen, hvertfall den modellen vi har. Vi fikk den til jul for et par år siden av mannens foreldre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.