Bakgrunn

FB

tirsdag 6. mars 2012

Vi I Villa


I tillegg til å ha en super nettside lager også Vi I Villa et blad som kommer hjem i postkassen et par ganger i året. Kan vel ikke skryte på meg jeg er så veldig hageinteressert, ikke har jeg mye hage heller. Men litt uteplass har vi, og den pyntes litt når våren og sommeren kommer. I dette bladet er det gode hage og hustips, både innvendig og utvendig.

Ikke tykke blekka, så går fort gjort å pløye gjennom. Men likevel interessan lesning, i dette nummeret et Kjøkkenspesial som jeg likte godt med fornyelse av kjøkken og ulike bilder fra nye fine kjøkken.


1 kommentar:

  1. Jeg syns også det er litt stas å få dette i postkassen. Noen ganger er det fine tips å hente
    Anki

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.