Bakgrunn

FB

mandag 5. mars 2012

Maling in progress!!

Endelig får man vel si er vi igang med å male gangen. Blitt utsatt endel ganger grunnet sykdom nå, men nå er det snart ferdig. Burde vel egentlig ikke skrive vi, for i skrivende stund er det ikke meg som jobber (siden jeg skriver her) Snille mannen som er hjemme hver mandag siden han jobber 80% er det som tar i et tak.

Jeg var med som lille-hjelper tidligere. Holdt så han kunne male langt oppe under taket og letta arbeidet med å slippe gå opp og ned på stige. Men det var helt til de ringte fra barnehagen om minstejenta. Som ikke var helt i form og måtte hentes.

Så var det å hente ho, som ble helt i form når hun kom hjem. Nesten sprang hjem, mens hun sang og virka helt normal. Så da kunne ikke jeg være male-assistent lenger, men måtte istedet passe "syk" snart 3 åring.

Ellers skal jeg prøve å pusse opp dette speilet for å henge opp der ute.


Det er rett og slett grusomt stygt slik det er nå. Men siden jeg ikke finner akkurat det jeg vil ha i butikker, og egentlig vil slippe bruke for mye penger på det- så hvorfor ikke prøve med det man allerede har. Skal ha det i en hvit/lys farge, aller helst litt slitt i kantene så det matcher resten av interiøret der ute.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.