Bakgrunn

FB

fredag 30. mars 2012

Nytt design

Har lagt til knapper og fiksa på designet idag, det tok sin tid med nilesing av tyding av html koder. Heldigvis er ikke dette helt fremmed for meg, og det var tross alt ikke så vanskelig. Ikke fått testa helt om alt virker som det skal enda, men siden det var ute på nettet med en gang jeg trykka lagre så er det slik nå. Jeg har googla meg frem og fått hjelp av disse sidene.

http://moseplassen.com/2009/08/navigeringsknapper-blogg-blogspot/

og

http://somminedagerer.blogspot.com/2010/03/bloggtips-menyknapper.html

Samt Rebekka bak bloggen Mer enn bare ord.

Lurt på om jeg skal endre noe på bakgrunnen fra The Cutest Blog on The Block og, men den synes jeg er så fin så den blir beholdt foreløpig.

Foreløpig veldig fornøyd, selv om det skal legges litt mer inn på undersidene på knappene under logoen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.