Bakgrunn

FB

søndag 6. mai 2012

Endelig fått Vrihassel!!

Jeg har tenkt på det lenge at jeg også ville ha sånne fine greiner. Var litt usikker på hvor jeg skulle ha de, og i hva men hadde en glassvase fra Ikea stående mer eller mindre ubrukt som jeg såg for meg ville passe til formålet. Og det gjorde det.


Oppe på bokskapet inni hjørnet i stua satte jeg det. Kjøpte to store greier til den nette sum av 20 kroner, men mulig det hadde holdt med en da greiene var veldig store.

Men så er jo det store spørsmålet hva jeg dekorere den med?



Oppi vasen la jeg wireballer fra Nille, det synes jeg ble ganske så effektfullt.


Her har jeg en lenke med små blomster som jeg har hatt liggende i flere år.
Synes det var kjempefint, men skulle hatt flere.



Også har jeg tre hjerter i ulike størrelser i keramikk jeg kan henge på. Men følte det var noe som mangla... Samt at de ble litt store.

Egentlig heller jeg mot blomsterlenka, eller eventuelt prøve å få tak i noe mer å henge på. Får ta meg en runde og kikke hva jeg finner, titte på blogger og se hva andre har. Legg gjerne igjen en kommentar om du har en ide.

Eller er den like fin i seg selv og trenger ingen mer dekorasjon?

Til påske skal det henge gule egg og kyllinger, og har en pose med røde hjemmesydde filthjerter jeg skal ha på til jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.