Bakgrunn

FB

mandag 14. mai 2012

Voksduk på kjøkkenet

Kan ikke komme fra at når vi 2 små barn i hus så blir det endel søl og smuler. Og jeg var en smule lei av å vaske ned bordet etter 4 måltid om dagen. Så da ville jeg finne en fin voksduk som er lettere å tørke av ved søl.


 Denne fine fant jeg på Spar Kjøp av alle ting, og det beste var jo prisen. Først såg jeg en jeg likte på Princess, men synes 179 kroner meteren var i overkant dyrt. De på Jysk kosta 69 kroner meteren, men likte ikke fargene på de.

Denne kosta altså bare 29,50 pr meter, og jeg kjøpte 1,8 meter så det ble overhodet ikke dyrt. Jeg såg den først i sort hvitt, men tenkte det ville bli litt hardt på kjøkkenet mitt. Så da ble det denne. De hadde akkurat fått inn ny ladning voksduker for det gikk unna som varmt hvetebrød. Var blitt så populært og mange som ville kjøpe.


Her et litt nærmere bilde av mønsteret. 


Jeg er kjempefornøyd og det var jammen meg 4 årigen i hus og. "Så fin duk du har kjøpt mamma" sa han helt av seg selv. Da ble mor fornøyd ja!


4 kommentarer:

  1. Så bra at fireåringen din har sans for detaljer :))))
    Likte godt voksduken, og prisen :)

    Ha en fortsatt fin mandag
    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Kjempe fin duk... kanskje jeg også skal skaffe meg en slik... har ikke tenkt på det en gang før nå.. hehe smart ;)

    SvarSlett
  3. Mulig det er kvalitetsforkjeller ute og går. Men igår da vi hadde tomatsaus til middag måtte jeg klore duken etterpå. Barn på 3 og 4 år er kjent for å ikke altid ha all maten på tallerkenen. Vanlig zalovann tok det ikke, ei heller Jif Kjøkken tok flekkene. Men litt klor på en klut lett trykket over tok flekkene.

    SvarSlett
  4. Hmm.. Aldri opplevd det på min voksduk og her eller di veldig, eller er Leah som søler.
    Her tørker jeg det bare av med jur kjøkkenspray! Min duk kosta 249 for 2,20.
    Er ikke aktyl du har?

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.