Bakgrunn

FB

søndag 20. mai 2012

Smykkeskrin

Da min bestemor på min mors side gikk bort og mor og familien skulle fordele diverse ting var det såklart endel å gå gjennom. Mamma spurte meg om det var noe jeg ønska mer enn noe annet, spesielt smykker. Men jeg ville ikke ha noen spesielle smykker, jeg ville ha smykkeskrinet.

Og det fikk jeg.


 Så her er min bestemors gamle smykkeskrin. Hun ville vært over 100 år idag, men jeg vet desverre ikke hvor gammelt skrinet er.



 Du ser det er litt slitt i bakkant, men det er ikke så mye og gjør overhodet ikke noe synes jeg.


 Inni er det belagt med rød fløyel og det er et lite speil. Det er to etasjer og faktisk godt med plass til diverse smykker.


Ser jo nå at jeg burde rydda og systematisert litt oppi der før jeg tok bilder, men det kom jeg desverre ikke på.

1 kommentar:

  1. Koselig at du arva det da.. kjekt minne å ha med seg.. kjempe fint smykke skrin :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.