Bakgrunn

FB

mandag 15. oktober 2012

Trekning av Give Away!

Jeg hadde tenkt å trekke denne tidligere idag, men nå har sykdom inntatt heimen så dagen har stort sett blitt tilbragt på horisontalen i sofaen med Kleenex Balsam og Nesespray. Men så kom jeg plutselig på.



Giveawayen jeg har hatt gående, som går ut idag og en vinner må trekkes. Så da bar det opp fra sofaen og bort og skru på pc'en for å trekke en vinner av lilla glasslykt og hjerte.





Og den som skal få denne lille gaven hjem i posten er:



Christine med bloggen Christines Bloggerier.

Send meg en epost på: frokenhege@gmail.com med din adresse så skal jeg sende premien når jeg er tilbake til normalen. 





3 kommentarer:

  1. gratulerer til vinneren og god bedring til deg!
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Åh, så kjekt å vinne :D Og jeg som elsker lilla <3

    Håper du snart er på beina igjen. Du får holde deg varm, og visst du orker får du klikke deg inn på bloggen min og delta på give awayen der :)

    Sender deg adressen min på mail jeg :)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse til Christine :D
    og masse god bedring til deg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.