Bakgrunn

FB

fredag 18. januar 2013

God helg med friske blomster!

Ingenting er vel så deilig som å ta helg i rent og ryddig hus som i tillegg er dekorert med nye blomster og planter. Bare ordet helg i seg selv er jo deilig! Selv om det ikke er rent og ryddig hjemme hos deg så har du gjerne tid og mulighet til å gjøre akkurat som du selv vil i helgen. Enten det er en tur på ski i skogen, shopping på Ikea eller en gåtur i fjæra.


 Plukket med meg to små rosa ildtopper fra Plantasjen denne uken som står på spisebordet på et lite brett og nyter solen som baner seg vei inn her nå.


Og ingenting er vel mer VÅR enn en primula. Denne kosta den nette sum av 15 kroner og ble kjøpt på Rema 1000 da jeg skulle handle mat. De lever ikke så lenge, ikke hos meg hvertfall. Men man kan vist nok forlenge levetiden med å sette kaldt om natten. Altså behandle som en bukett med snittblomster. Ikke det at jeg kan si at jeg kommer til å huske på det men...

Huset er rent, nytt hekletøy er påbegynt og beina er på bordet (ja, for når vi slapper virkelig av har vi faktisk beina på bordet i vårt hus. Vel og merke når man ikke har besøk da....)

Så gjenstår bare å ønske alle lesere der ute en riktig God Januar Helg, måtte du få fint vær der du bor og en virkelig fin helg!

1 kommentar:

  1. Alltid koselig med friske blomster. Her er det lite blomster nå, men tar seg nok snart opp.

    Ha en fin helg!
    Tonje Merethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.