Bakgrunn

FB

tirsdag 1. januar 2013

Godt Nyttår!


Aller først vil jeg ønske alle lesere et Riktig Godt Nyttår.

Håper julen og julehøytiden var super for alle og enhver og at inngangen til det nye året var akkurat som du ønsket. Nå må vi bare huske på å skrive 13 på slutten av årstallet, for min egen del bruker det ta litt tid før jeg husker det... Andre som er som meg?

Vi hadde familie på besøk for nyttårsfeiring, men med to små unger foregikk det hele i rolige former.
Jeg dekket et fint bord med sølv og hvitt, farger som jeg alltid bruker på denne tiden av året.

Oppretter herved en ny etikett med dette som jeg kaller for borddekking for å legge inn andre ganger jeg dekker fint på bordet. 

Neste bord som dekker blir nok til 5 års dag i februar, der har jeg allerede planer for hvordan bordet skal dekkes. Ikke det at det i seg selv er så viktig for ungene ettersom de trolig ikke kommer til å legge merke til det engang. Tema skal være Lego og noen av innkjøpene er allerede i hus.


Oversikt over hele bordet 


Enkle grå lysestaker og små vaser i sølv med hjertepynt oppi.


Pyntet også med to kroner, som ungene fant ut kunne være prins og prinsessekroner. De skjønte likevel det var pynt og ikke et element de skulle leke med.

Gått litt i ett i det siste her, nå venter det å fjerne julepynten og shine huset igjen. Det må være noe av det beste med å fjerne julepynten, det virker så tomt og rent etterpå. På en fin måte.

Godt bloggår alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.