Bakgrunn

FB

søndag 27. januar 2013

Paljettbilder


Jeg er overhodet ikke en kreativ person i utgangspunktet, men jeg prøver og gjør så godt jeg kan. Jeg kom over noen som hadde laget en paljettpute og tenkte jeg ville gjøre noenlunde det samme i et bilde. Som sagt så gjort, så her er min versjon av paljetthjerte.


 Du trenger paljetter i ønsket farge, ark og lim


 Jeg skulle hovedsaklig bruke sort i bildet mitt,
men la også inn noen glitterpaljetter i sølv for en litt glamorøs effekt.


Pøs på godt med papirlim på arket i den formen du ønsker, jeg ville ha et hjerte.


 Strø forsiktig utover paljetter og legg utover så alt området du har hatt lim på bli dekka. 


Sett det i en ramme, og vips så har du et kreativt enkelt bilde til din vegg.


Og når jeg først var i gang så laget jeg en liten sølvstjerne også. Her tok jeg bare sølvpaljetter og limte bare der jeg skulle feste paljetten. Noe mer plunder å lage, men ikke mange minuttene det tar uansett.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.