Bakgrunn

FB

torsdag 14. mars 2013

Black Design


Black Design er en kjempefin butikk det har jeg alltid synes. Men før fantes det ikke her i området så jeg hadde ikke så veldig stor kjennskap til de. Inntil de dukket opp på Amfi Vågen i Sandnes Sentrum før jul. 

Det er jo såååå mye fint der inne og jeg tror seriøst jeg kunne kjøpt halve butikken hvis jeg hadde hatt plass til og penger til det. Men det har vi jo ikke og det med pengene stemmer hvertfall ikke.


Jeg var en tur på Jærhagen for ikke lenge siden og tok disse fine bildene fra butikken som er der ute.

Hjertet som er på bildet øverst til venstre holdt jeg nesten på å kjøpe, for ALT med det lyser jo Hege lang vei. Det er virkelig min stil all over, fra sølv til speilet, formen og at det er til lys. Prisen på 119 kroner var heller ikke avskrekkende.


Ellers nappet jeg med meg dette fine magasinet Sommer 2013 med mange fine inspirasjons bilder til interiør inne og ute. 

Ønsker du å finne en Black Design butikk nær deg klikk deg inn her og se hvor du finner en. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.