Bakgrunn

FB

fredag 22. mars 2013

Interiørblad trio

Jeg har lest meg gjennom disse tre bladene



Både en, tre og mange ganger. Noen ganger kjøper jeg et eller fler av nummerne i løssalg, eller jeg bestiller de levert hjem med en velkomstgave inkludert. 

Bo Bedre har mange flotte hjem, men har en litt mer overdådig stil enn jeg liker.
Rom 123 er mer mot den linjen jeg har i interiøret, men likevel er og blir min favoritt Bolig Pluss

Jeg har abonnert på Bolig Pluss lenge og er nå inne i en gaveperiode for abonnement som jeg fikk til jul. Ønsker du å abbonere på Bolig Pluss kan du gjøre det her via Bladkongen, eller her for å få 3 utgaver pluss en valgfri Mugtail kopp. 

God lesning.


1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.