Bakgrunn

FB

lørdag 2. mars 2013

Feel


"Feel er et interiørkonsept med produkter for alle hjemmets rom.
 Vi legger vekt på inspirasjon, produktkunnskap og funksjonalitet."

(Tatt fra Feel sine nettsider)



Hver eneste gang jeg er på Maxi i Sandnes jeg alltid ta meg god tid til å gå innom Feel, for de har alltid så mye fint der inne. Det er nok ikke den butikken jeg kjøper mest i, men et par småting har jeg i hus fra Feel også.


Denne søte lille karaffelen i glass kommer fra Feel.


Den strikka boksen jeg har på badet falt jeg for med en gang jeg såg den, den er fra Feel og er kjøpt ifjor.


Den hvite lille lysestaken til venstre er et Feel innkjøp, den ser jeg de har i butikken enda.

I tillegg har Feel også en kundeklubb du kan melde deg inn i og dermed få tilgang til gode tilbud og kampanjer som ikke alle får. Ønsker du å finne ut om det ligger en Feel butikk i nærheten av deg kan du trykke deg inn HER og se hvor.



1 kommentar:

  1. Ååååh, så masse fint! Men er nok ingen Feel-butikk i nærheten her gitt
    Ha en fin lørdagskveld. Hilsen Lottemora

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.