Bakgrunn

FB

søndag 3. mars 2013

Vinner av Giveaway

Da har jeg foretatt en høytydelig trekning på min siste giveaway hvor den heldige vinneren kunne stikke av med en liten vimpelrekke i sort og hvitt. Konkurransen gikk ut ikveld klokken 20:00 og nå er jeg klar til å publisere vinneren. 

Vinner av liten vimpelrekke i sort og hvitt er 




Taram 



ta




da




Ingrid med den kjempefine bloggen Ingridsboble


Send meg en epost på: frokenhege@gmail.com med din adresse så skal jeg sende den så fort som mulig.


1 kommentar:

  1. Hurra! Så moro :)
    De flotte vimplene skal få henge på hobbyrommet mitt :)
    Ha en flott ny uke!
    Ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.