Bakgrunn

FB

onsdag 16. oktober 2013

Ønskeliste høst 2013

Det er et par småting på min ønskeliste denne høsten, her er noen:


Kubehyllene fra Søstrene Grene ønsker jeg en to, tre stykker av. 
Urbania lyshus fra Kahler, alle størrelser.
Vase Kant fra Kremmerhuset.
Glamour bordlampe fra Clas Ohlson.
Rev pute fra Kremmerhuset.
(Utsolgt over alt jeg har vært, og er heller ikke inne i nettbutikken nå, typisk min uflaks...)
Gislev teppe fra Ikea i grått, endelig et teppe jeg tror passer inn i stua.

Jeg er helt sikker på at det er mer jeg ønsker meg, prøver å være flink å skrive det ned i et notat på mobilen frem mot jul så jeg har noe å si hvis noen spør. Merkelig nok er det mest interiørting på denne listen for tiden...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.