Bakgrunn

FB

søndag 6. oktober 2013

Stuegardiner

Jeg har vært litt opp og ned på hva jeg ska gjøre med gardiner i stuen. Jeg har hvite vegger, og hvite gardiner og det kan bli litt lyst. Men jeg heller nok mot å beholde det, for stuen føles ikke steril slik den kan gjøres om enda mer er hvitt. 

Men tror likevel grå halvtykke gardiner ville gjort noe for stuen, gjort den lunere. Men så må jeg ha 2 lange og 3 korte lengder og det ville kosta endel å få bytta ut de jeg har.


Gardinene kjøpte jeg på Ellos ikke lenge etter at vi flyttet inn hit for 4 år siden. Faktisk hang jeg dem opp og de fikk henge i noen dager før mannen i huset overhodet la merke til en endring. 

Gardinene er i tynt bomullsstoff med mønster av hvite blader i selve stoffet. De kosta nesten ingenting da de allerede var satt ned og jeg hadde rabattkode som ga ytterligere rabatt. Elsker sånne gode kjøp. 

Så konklusjonen er at de blir nok hengende for jo mer jeg tenker på det nå jo mer liker jeg de jo. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.