Bakgrunn

FB

tirsdag 29. oktober 2013

Nye puter i stua

I høst har det blitt veldig in med dyre print på pynteputer i sofaen. Det ble mer og mer populært og jeg tenkte jeg måtte kaste med meg og skaffe min egen. Jeg begynte å kikke og fant den søte reveputa på Kremmerhuset. Men jeg kikka videre på andre før jeg bestemte meg for hvilken jeg skulle kjøpe, helt typisk meg det. Når jeg så endelig hadde bestemt meg for at det var reven fra Kremmerhuset jeg ville ha var den jo selvfølgelig veldig vanskelig å få tak i.

Kvadrat hadde den ikke inne, ikke i Stavanger sentrum heller. Jeg ringte også til Kilden like utenfor byen men heller ikke de hadde den inne. Men nå var jeg jo så oppsatt på at denne SKULLE jeg ha så måtte bare finne ut en smart måte å få tak i den på.

Ved hjelp av Kremmerhuset på Instagram og kundeservice på nett fikk jeg liste med de butikkene som hadde den inne. Så var det å finne ut hvor jeg kunne få tak i noen til å kjøpe den og sende den til meg. Løsningen ble å kontakte min blogg-venninne og bekjente Elin med bloggen http://elinpalandet.blogspot.no/ som jeg har skrevet om før her på bloggen. Via henne kom putetrekket direkte til min postkasse og gleden var stor!

Det var en storfornøyd Hege som etter litt om og men endelig hadde fått ny favorittpute i stua.

Hellanedussen, den er jo så søt den den ligger i sofaen min!


Et annet putetrekk som er nytt kommer fra Princess Interiør med det klassiske Marius mønsteret. 


Fin fornying og enda fler putetrekk i samlingen min.

(Har faktisk lurt på om jeg skal selge unna noen av de andre putetrekkene jeg allerede har på lager.)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.