Bakgrunn

FB

søndag 27. oktober 2013

Sommerfuglvegg

Jeg har noen av disse sommerfuglene på gjestetoalettet nede rundt en sort ramme.  
De er kjøpt på Ebay til den nette sum av 73 kroner for 12 stykker av -denne- selgeren. 

Jeg har svarte men de finnes i hvit og mange andre farger, kanskje et julegavetips?


De som ikke ble hengt opp nede har jeg hatt liggende til nå med den tanken at det skulle opp på veggen på soverommet. Men har ikke helt kommet til å faktisk bare få det gjort før nå i oktober. 

For at det skal se ut som det er et bilde hengte jeg opp papirtape rundt som en ramme. 

Enkel men veldig effektfull veggdekor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.