Bakgrunn

FB

fredag 25. april 2014

Blikkboks blir ny

Washi-tape er en enkel måte å henge opp bilder eller oppdatere gjenstander på. Etter jeg tapa opp en blikkboks brukt som blomsterpotte i gangen -her- var jeg igang og det var bare å kjøre på. Jeg fant to fine rosa og jentete taper og neste ut var en lik boks som brukes til å oppbevare hårbørster og kammer i på badet.


Rosa falt veldig i smak hos jenta som eier hårbørstene, hun er straks fem år og "rosajente" fremfor alt. Er vi ute og skal kjøpe noe velger hun alltid rosa, til nøds litt lilla. Mor putter inn noe grått, blått og svart innimellom for å balansere! 

Trenger du inspirasjon til hva du kan bruke papirtaper til er blandt andre Google eller Pinterest et fint sted å hente inspirasjon. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.