Bakgrunn

FB

torsdag 3. april 2014

Litt opptatt for tiden!

Jeg hadde planlagt noen innlegg denne uken men tiden har forsvunnet helt for meg. Denne uken har vært litt mye å gjøre både her og der. Vi har vært bortreist noen dager til familie og da er det alltid mye å ta fatt i når man kommer tilbake. Klesvask, matinnkjøp, husvask, oppfølging på barna i barnehagen blandt annet.

Jeg har faktisk følt med litt som dette i noen dager.





I morgen skal jeg være med å arrangere jentefest med en super jentegjeng fra "barselklubb på nett" om man kan kalle det det. Neste uke er jeg nok landa litt igjen og har mer tid!! Helt til det dukker opp noe nytt så jeg er tilbake til figuren over...

God helg på forhånd og jeg lover å komme sterkere tilbake!

2 kommentarer:

  1. Høres kjent ut det der.... Jeg klarte å få ut innlegg hver dag denne uken, men da ble det sannelig sent på kvelden. Godt at det nå ble helg og da ble det tid til en bloggerunde :o) Kos deg så masse i helga! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Å så flink som du har vært å lage til treff. Takk for knallbra innsats, jammen er vi heldige som kommer til duk og dekket bord.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.