Bakgrunn

FB

fredag 11. april 2014

God Påske


God Påske!


Jeg vil ønske alle lesere av bloggen min en riktig God Påske. 

Noen begynner påskefri allerede idag fredag før palmesøndag. Andre skal jobbe tirsdag og tilogmed onsdag neste uke og noen har kanskje ikke noe påskefri og skal jobbe hele påsken.

Selv skal jeg nyte fridager med min lille familie og slappe mye av. Håper på turer i området, kanskje noen med pølser i sekken. Ingenting er planlagt og det er veldig avslappende å tenke på synes jeg.


Kanskje noen skal begynne ute sesongen og fikse opp i bed og på gress. Ofte er påsken brukt til nettopp dette, samt å gjøre klar terrasse og uteområde for sommeren. Men det er jo ofte vær avhengig, og meldingene for området her kunne jo vært bedre. Hyttepåske er det mange som skal ha, nyte siste rest av snø for i år og gå lange turer på ski, eller stå slalåm.

Uansett hva din påske bringer nyt den og gjør den til din.

God Påske

2 kommentarer:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.